Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Jessica - 17 juli 2009 09:45

Snart snart kommer den efterlängtade semestern. Det låter som man inte tycker om sitt jobb, men det gör jag, det är väl bara det att man behöver en lång ledighet  så här i mitten av året. Man skulle egentligen delat upp semstern på två tillfällen en i varje ände av året, mitt på sommaren och sen runt jul. Hade varit det ultimata.


Innan det bär av till jobbet så ska det ätas pankisa med barnbarnen, eller iaf den äldsta av dom. Theodore, 1.5 år, och mormors älskling. Dom andra två är också mina älsklingar så klart.


3 arbetspass kvar sen är det som sagt semester. Vad dessa veckor fylls av vet jag faktiskt inte. För att citera Tomas Ledin så ska jag göra ingenting, följa minsta motståndets lag. Sista veckan ska iaf tillbringas i Oskarhamns skärgård, det ni! Har lånat en stuga där. Gött..


Fridens på er alla....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards