Alla inlägg den 2 september 2009

Av Jessica - 2 september 2009 20:27

Knapp til bloggen din:


Känner du dej också träffad. Bloggedamer40+. En norsk blogg om.....

Dette er en uhøytidelig samling av voksne bloggedamer!

Tenk hvor mye vi voksne damer har å bidra med, av livserfaring og kunnskaper.
Her blir det "Girl power" på høyt nivå!

Hvis vi blir en god gjeng, kan vi ha felles diskusjoner og aktiviteter etterhvert.
Jeg har mange idèer på lur!

Det er også rom for venner, som ikke har passert 40.


Av Jessica - 2 september 2009 20:05

Lite tävlingar med tjusiga vinster.

Himmel och hav lottar ut en sån här fin silver stjärna


Lottas himmelrom, från Norge. Lottar ut hemlig vinst











Hos Shabbychick kort kan man vinna olika sorters handgjorda kort.


Av Jessica - 2 september 2009 16:56

Var på vårdcentralen idag för att visa upp den snygga utsmyckningen jag helt plötsligt fått på armen. Sköterskan kika lite och frågade vad jag gjort, jag berättade och hon sa... du får in till doktorn. Så var det bara att knalla in till nästa väntrum och anmäla sig, betala och se glad ut... men priset hade ju gått ner, kostade BARA 120 kronor.. kostade ju 150 innan...


Väl inne hos Alicia, min husläkare, så var det koll igen och berätta vad som hänt. Var nog ingen liten sjömygga som stuckit mej utan nåt annat kräk.. gud vet vad för nåt slags och det kan ju kvitta nu. Det jag fått var en stafylokock infektion som spridit sej längs lymfbanan upp mot armhålan. Så var det penicillindax igen. Två veckors kur denna gången.


Resultat märktes redan dan efter som tur var...

Ovido - Quiz & Flashcards