Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Ledig dag

Av Jessica - 10 september 2009 18:55

Dagen idag var en ledig dag innan helgens tre arbetspass. Trodde jag skulle få sova lite längre idag... men ack va jag bedrog mej.. Grannens jäkla hundar började skälla 07.20 Dom ville antagligen in, det är två stora New Foundland hundar som är ute på nätterna ibland. O just i natt har dom tydligen varit ute.. eller blivit utsläppta tidigt på morronen. Dom började skälla lungt men det stegrades snabbt o som slut kläm på skallet dom en lite yl.. När man lyssnat på detta i nästan en timme så insåg man att det nog skulle ta längre tid innan dom slutade så det var lika bra att gå upp.  Får ta o traska över och prata med dom.


Över till nåt mycket trevligare. Jag var hos min dotter Ida idag en sväng. Lilla Emilia 9 mån går ju för fullt. Dom har varit uppe hos Emilias pappas familj i Katrineholm så det är några veckor sen vi sågs. Ungen blev så lycklig när hon hörde mej.. såg först inte mej. Sen skulle det ju tramsas lite.. men sen kom hon o jäklar va hon springer det lillatrollet, liten är hon så det ser ganska skoj ut..

emilia  


Fick en guldmedalj av Ida idag. VÄRLDENS BÄSTA MAMMA stod där på den. Blev så glad för den. Sånt uppskattas..

 
 
Sussi

Sussi

11 september 2009 08:53

Vilket litet charmtroll på bilden där :-)

Vad jobbigt att ha skällande hundar som grannar. Vi har tur med våran Doris. Hon är väldigt tyst. Fast kommer det nån så skäller hon i och för sig hihi

Ha en bra fredag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lotta

Lotta

12 september 2009 11:22

Världens bästa mamma.... Vad konstigt... Jag har nämligen oxå fått den utmärkelsen av min dotter. Trodde jag var ensam i världen med den titeln ;)
Kram

http://lottans.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 4 augusti 2015 18:55

Nu ger jag upp!!   Min blogg kommer att finnas på suddagummans.blogg.se hädanefter...    Välkommen dit ...

Av Jessica - 3 augusti 2015 21:10

I lördags var det dags för sommarens bloggmiddag. Denna gången var det hos Johanna, http://lifeofjohanna.se Det var en trevlig samling tjejer, de flesta var nya bekantskaper men såååå härliga. Vi började med en gofika som heter duga. Hembakad chee...

Av Jessica - 26 juli 2015 19:08


Snart dax för bloggträff. En massa härliga bloggare som ska träffas i Kristianstad hos Johanna http://lifeofjohanna.se Finns två platser kvar, återbud, så är du sugen på att hänga med kontakta Johanna. ...

Av Jessica - 9 juli 2015 10:56


Jag bara älskar Reklamprodukter! Denna gången blev det saker från Göterborgakex - glas NorrlandsGuld - kylväska och bandana BabyBell ost - liten plåtväska Kinderägg - solglasögon och regncape Doggy hundmat - hopfällbar pall Vichy - hudkräm pr...

Av Jessica - 26 juni 2015 12:22

Jag älskar häftiga reklamprodukter. Mässor är något av ett himmelrike för mig. Idag på Coop Hässleholm blev det några "fynd". Köp Kex från Göteborgskex, Ballerina och Singoalla, så får man fina påsklämmor. Köp snacks från OLW så får man en frä...

Ovido - Quiz & Flashcards