Alla inlägg den 15 september 2009

Av Jessica - 15 september 2009 22:14

Idag har jag gjort mitt för att försöka utrota ett antal, ett miksroskopiskt antal förvisso, spindlar från vår jord. Har putsat fönstren, 30 st har jag. Usch o fy va mkt kryp där va. Fönstren såg krackelerade ut av spindelväven. Det är otroligt mkt spindlar i området i år och tydligen brist på småfåglar. Vem har lagt beslag på dessa små liv? Men väven försvann och fönstren blev så fina så... Nu ska en del av dem putsat på insidan med.


Fick listan över den första kurs litteraturen idag.. in på blocket o minsann hittade jag inte alla utom en för billiga pengar där. Den andra fick köpas via Bokus inte heller farligt dyr. Här ska pluggas framöver..


Ikväll har jag och Maria varit på Qpoolen och testat vatten gympan, gud va härligt.. I morron får jag nog har hjälp av Robban för att komma ur sängen.. Lär väl upptäcka en massa muskler jag glömt jag hade som värker ... Men men det ska kännas att man lever. Eller hur??


Nu är det läge för att krypa ner i loppelådan och läsa lite ur Mina drömmars stad serien som jag håller på med.

Ovido - Quiz & Flashcards