Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Planeringsdag med jobbet

Av Jessica - 15 januari 2010 21:06

Idag har jag varit på planeringsdag med jobbet, det var vi 5 samordnare och vår härliga chef Kerstin som var på Jularps gård utanför Höör, på vägen mot Skånes Djurpark. Det var en intressant dag fylld med mål, visoner för oss som jobbar på SoL sidan i företaget.... det vi kom fram till ska användas ute i våra verksamheter också.


Har fått många härliga skratt idag också. Titti bjöd på nåt som egentligen inte var så kul men som blev såå vansinnigt roligt.... hur nu tå naglar kan bli kul...men tro mej det kan det...


Kvällen avlöper lungt och stillsamt här i slottet.. ska jobba i morron o söndag... så det blir en väldigt lugn helg...


Den ena dottern har kommit in på skola och börjar nästa vecka. Kul och lycka till...får kanske hjälpa henne med inskolning av lille man några dagar men men kärt besvär...


Den lilla dottern ska på antällningsintervju på måndag... grattis och lycka till.... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 4 augusti 2015 18:55

Nu ger jag upp!!   Min blogg kommer att finnas på suddagummans.blogg.se hädanefter...    Välkommen dit ...

Av Jessica - 3 augusti 2015 21:10

I lördags var det dags för sommarens bloggmiddag. Denna gången var det hos Johanna, http://lifeofjohanna.se Det var en trevlig samling tjejer, de flesta var nya bekantskaper men såååå härliga. Vi började med en gofika som heter duga. Hembakad chee...

Av Jessica - 26 juli 2015 19:08


Snart dax för bloggträff. En massa härliga bloggare som ska träffas i Kristianstad hos Johanna http://lifeofjohanna.se Finns två platser kvar, återbud, så är du sugen på att hänga med kontakta Johanna. ...

Av Jessica - 9 juli 2015 10:56


Jag bara älskar Reklamprodukter! Denna gången blev det saker från Göterborgakex - glas NorrlandsGuld - kylväska och bandana BabyBell ost - liten plåtväska Kinderägg - solglasögon och regncape Doggy hundmat - hopfällbar pall Vichy - hudkräm pr...

Av Jessica - 26 juni 2015 12:22

Jag älskar häftiga reklamprodukter. Mässor är något av ett himmelrike för mig. Idag på Coop Hässleholm blev det några "fynd". Köp Kex från Göteborgskex, Ballerina och Singoalla, så får man fina påsklämmor. Köp snacks från OLW så får man en frä...

Ovido - Quiz & Flashcards