Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Ledig söndag

Av Jessica - 7 februari 2010 17:34

En ledig söndag med inget inplanerat...härligt. Tog sovmorron, ja ja var ju uppe en gång i natt, 4 och sen kl 8. Jag och Lexi kröp ner i sängen igen en stund.


Har umgåtts med symaskinen idag. Katterna tycker om att ligga på de klädda stolarna i matrummet. Robban borstade och rollade, ja du läste rätt borstade sitsarna, han fick loss nästan en katt från dem.

 Nu fick jag gräva i tyglådan lite och jag hittad ett tyg och vips så var där 6 stycken skydd till stolarna sydda... Blev kanon. När jag ändå var igång så gjorde jag klart värmetäcket till Lexi, rött och grannt. Nu ska det bara mätas ut var knapparna ska sitta.


Lexi har åkt i  buren i bilen idag. gick förvånatsvärt bra. Liten konstert blev det dock men inte värre än man klarade av att lyssna på det.


Idag har Lexi ätit upp nästan all maten vid två tillfällen. Hon blir bättre och bättre på att äta. Skönt att det lossnat  Nu ligger hon och sover så gott bredvid mej i soffan...


Fortfarande är det vinterland där ute.... Vill inte ha det så längre...GE MEJ VÅR OCH VÄRME......           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 4 augusti 2015 18:55

Nu ger jag upp!!   Min blogg kommer att finnas på suddagummans.blogg.se hädanefter...    Välkommen dit ...

Av Jessica - 3 augusti 2015 21:10

I lördags var det dags för sommarens bloggmiddag. Denna gången var det hos Johanna, http://lifeofjohanna.se Det var en trevlig samling tjejer, de flesta var nya bekantskaper men såååå härliga. Vi började med en gofika som heter duga. Hembakad chee...

Av Jessica - 26 juli 2015 19:08


Snart dax för bloggträff. En massa härliga bloggare som ska träffas i Kristianstad hos Johanna http://lifeofjohanna.se Finns två platser kvar, återbud, så är du sugen på att hänga med kontakta Johanna. ...

Av Jessica - 9 juli 2015 10:56


Jag bara älskar Reklamprodukter! Denna gången blev det saker från Göterborgakex - glas NorrlandsGuld - kylväska och bandana BabyBell ost - liten plåtväska Kinderägg - solglasögon och regncape Doggy hundmat - hopfällbar pall Vichy - hudkräm pr...

Av Jessica - 26 juni 2015 12:22

Jag älskar häftiga reklamprodukter. Mässor är något av ett himmelrike för mig. Idag på Coop Hässleholm blev det några "fynd". Köp Kex från Göteborgskex, Ballerina och Singoalla, så får man fina påsklämmor. Köp snacks från OLW så får man en frä...

Ovido - Quiz & Flashcards