Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Road trip

Av Jessica - 20 mars 2010 15:00

Igår bar det av till Gränna tidigt på morgonen. Klockan åtta blev jag hämtad av Sabina. Vi skulle på årmöte i rasklubben, Skooi, alltså kooikerklubben. Vi hade bra väder hela vägen.

Var uppe vid halv elva. Då sken solen och det var så vackert. Gränna är en härlig liten stad på kanten av Vättern. Dit ska vi verkligen åka på semester el iaf en dags besök.


Först var det medlemsmöte med information från avelsrådet. efter det var dags för lunch. Kyckling och ris. Sen så började årsmötet. Innan vi körde hemåt igen så hade vi ett konstituerande styrelsemöte, jag blev invald som suppleant.


Vi var hemma vid nio tiden i går kväll... Blev tyvärr inte några polkagrisar med hem.

 
 
molle

molle

25 maj 2010 11:42

Har bilat till min födelsestad Västerås och tagit en sväng in till Gränna men endast för att köpa dom härliga rödvita slickepinnarna. Har aldrig varit och gått sightseeing inne i staden. kanske skulle göra det nån gång.Ser fint ut. Kul läsning tycker jag och du har ett bra upplägg plus en gullig bakgrund :)Kram

http://mollelife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 4 augusti 2015 18:55

Nu ger jag upp!!   Min blogg kommer att finnas på suddagummans.blogg.se hädanefter...    Välkommen dit ...

Av Jessica - 3 augusti 2015 21:10

I lördags var det dags för sommarens bloggmiddag. Denna gången var det hos Johanna, http://lifeofjohanna.se Det var en trevlig samling tjejer, de flesta var nya bekantskaper men såååå härliga. Vi började med en gofika som heter duga. Hembakad chee...

Av Jessica - 26 juli 2015 19:08


Snart dax för bloggträff. En massa härliga bloggare som ska träffas i Kristianstad hos Johanna http://lifeofjohanna.se Finns två platser kvar, återbud, så är du sugen på att hänga med kontakta Johanna. ...

Av Jessica - 9 juli 2015 10:56


Jag bara älskar Reklamprodukter! Denna gången blev det saker från Göterborgakex - glas NorrlandsGuld - kylväska och bandana BabyBell ost - liten plåtväska Kinderägg - solglasögon och regncape Doggy hundmat - hopfällbar pall Vichy - hudkräm pr...

Av Jessica - 26 juni 2015 12:22

Jag älskar häftiga reklamprodukter. Mässor är något av ett himmelrike för mig. Idag på Coop Hässleholm blev det några "fynd". Köp Kex från Göteborgskex, Ballerina och Singoalla, så får man fina påsklämmor. Köp snacks från OLW så får man en frä...

Ovido - Quiz & Flashcards