Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Skäms på mej !!!!

Av Jessica - 25 maj 2010 12:10

Jag skulle skämmas   . Så dålig jag är på att uppdatera bloggen. Vet inte vad det beror på men tiden är en stor orsak. Får försöka bättra mig. I alla fall ett inlägg /vecka.


Vad har hänt sen sist. En massa vardagliga saker.

Hundvakt till Jena, Sabina och Jörgen var uppe i Göteborg och knatade Göteborgsvarvet.


Fick ett regn rus i lördags, vi kom till Monica och Hans grillen var klar för påläggning. Männen vårar skötte den så bra så vi lät dem hållas,   . Grillspetten var nästan klara och allt var framdukat när himlen fullkomligt öppnade sig. Det blev till att ta tallrikar, skålar, grillspett (som tur var hade landat på ett fat) och hundarna och bara kuta in.... Att man kan bli så blöt på en trip på 3-4 meter..


Vem har tagit vår sommar?????  Här regnar och blåser det för fullt idag och har så gjort sen snön försvann.... vi hade en härlig lördag, fram till regnet kom halv 7.

 
 
Milla

Milla

11 juni 2010 13:48

Sedan Facebook, så är det sällan som jag skriver i bloggen heller.... dessutom så har man fått en släng av kärleksbacillen och då finns det inte tid alls till det man gjorde innan känns det som!
Ha det gott!
Kram

http://zeraphina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Towe L Ottosson

12 juni 2010 12:19

Hej Vännen!
Hoppas att allt är väl!
Du & Lexi kan väl komma ut till oss!
Ricco vill ha bild på Lexi & sig på sin blogg så det måste vi ju ordna!
Maja hälsa & Tackar.
Ha det gott i det härliga sommar vädret!
vov vov från Ricco & Towe

 
Sussi

Sussi

3 juli 2010 11:25

Hängmattan är köpt på Rusta fast för ca 2 år sen. Vi hade tur och kunde köpa den på rean för 199 kr men annars kostar den nog runt 400 kr..
Men jag kan säga.. det är helt klart värt pengarna :)

Ha det så bra

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Linnea

Linnea

5 november 2010 14:03

kolla in min bloppis!:)

http://linneanorlund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 4 augusti 2015 18:55

Nu ger jag upp!!   Min blogg kommer att finnas på suddagummans.blogg.se hädanefter...    Välkommen dit ...

Av Jessica - 3 augusti 2015 21:10

I lördags var det dags för sommarens bloggmiddag. Denna gången var det hos Johanna, http://lifeofjohanna.se Det var en trevlig samling tjejer, de flesta var nya bekantskaper men såååå härliga. Vi började med en gofika som heter duga. Hembakad chee...

Av Jessica - 26 juli 2015 19:08


Snart dax för bloggträff. En massa härliga bloggare som ska träffas i Kristianstad hos Johanna http://lifeofjohanna.se Finns två platser kvar, återbud, så är du sugen på att hänga med kontakta Johanna. ...

Av Jessica - 9 juli 2015 10:56


Jag bara älskar Reklamprodukter! Denna gången blev det saker från Göterborgakex - glas NorrlandsGuld - kylväska och bandana BabyBell ost - liten plåtväska Kinderägg - solglasögon och regncape Doggy hundmat - hopfällbar pall Vichy - hudkräm pr...

Av Jessica - 26 juni 2015 12:22

Jag älskar häftiga reklamprodukter. Mässor är något av ett himmelrike för mig. Idag på Coop Hässleholm blev det några "fynd". Köp Kex från Göteborgskex, Ballerina och Singoalla, så får man fina påsklämmor. Köp snacks från OLW så får man en frä...

Ovido - Quiz & Flashcards