Alla inlägg den 2 september 2014

Av Jessica - 2 september 2014 10:52

Minsann om det inte kommer ett inlägg till idag.. Men jag kan inte låta detta vänta!


Fredrik Plahn en fyrbarns pappa, rektor, vit, man, medelålders mm mm har gjort ett startk avtryck på FB den senaste veckan. Han har målat sina naglar i varierande färger för att visa att ungdomarna och även de vuxna att de ska kunna vara som de vill utan att någon har rätt att ifrågasätta det!! Fredrik Plahn! Starkt gjort, Fler såna vuxna behövs!


 

Av Jessica - 2 september 2014 10:09

Ögat ska ju ha sitt heter det ju. Iaf när det gäller mat! Jag har hittat bakformar som ögat just detta, en vacker kaka! Det är Nordic Ware, www.nordicware.com, som har dem. Men tyvärr skickar de inte till Sverige så jag har fått söka efter i webbutiker. Finns nog på flera men jag har fastnat för två då de har butiker oxå. Bagaren och kocken, www.bsgarenochkocken.se, och Leilas General Store, wwww.leilasgeneralstore.com. Min form köpte jag hos just Leila när vi var i Stockholm.

Att sen kakan blir god är ju bara ett plus!

Ovido - Quiz & Flashcards