Alla inlägg under februari 2015

Av Jessica - 18 februari 2015 18:57

Det bakas för fullt här i Slottet. Det rustas till kalas här. Jag fyller tant enligt mina barn.

Jag har bakat kolakakor med lakritssmak, syltkakor, chokladkakor och vaniljrutor.. Idag blev det rosenbröd. I morgon blir det tårtbottnar som ska tillverkas. Tur att man älskar att baka, dock inte med för mkt krusiduller.

Av Jessica - 1 februari 2015 15:25

Nu är inbjudningskorten skrivna o postade och ett evenemang skapat
På Facebook inför min stora dag. Det är dags att fylla 50!!!! Var har de senaste 10 åren tagit vägen?? Tyckte jag precis fyllde 40! Under dessa år så har jag träffat mannen i mitt liv, blivit mormor till 4 underbara ungar.
Ser fram emot att få fira med nära o kära.
Har valt att dela upp det hela på två dagar. Öppet hus för vännerna på fredagen o släkten på lördagen.

Skapa flashcards